Panasonic KX-TG6523NLB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG6523NLB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

mr Ron63 06-08-2011
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6523NLB

Hallo, deze set besteld via een groot postorderbedrijf, prima levering maar de telefoonset zelf viel nogal tegen. Vanmorgen gekregen en aangesloten. De lange handset ligt wat vreemd in de hand en wat me het meest stoorde is, het display. Vond het een erg onduidelijk scherm met vreemde symbooltjes/icoontjes. Erg ouderwets, net als wat je vroeger had met de eerste gsm telefoontjes. Voor ik het wist zat mn dochter van 12 al onbewust in de instellingen te rommelen.De beltonen waren wel erg ouderwets en wat simpel. Nu heb ik een Siemens gigaset maar was aan vernieuwing toe. Dus deze Panasonic set leek me wel wat. Op de doos staat trouwens een grote sticker dat de set alleen geschikt is voor het analoge netwerk !!!
Vond het geen prettig toestel dus na een uurtje was hij al geretourneerd, nu maar weer een gigaset van Siemens besteld, de C300A met gratis extra handset. De Siemens toestellen zijn naar mijn mening toch de meeste verkochtte. Heb je al eens gemerkt, dat als je in kledingzaken bv bent, dat je dan heel vaak je eigen beltoontje hoort, allemaal Gigasetjes dus !!
Heb in het verleden Philips gehad, Sony Ericson en Profoon, allemaal geen lekkere toestellen.
Hopelijk kan ik mijn mening onderstrepen op het moment dat ik volgende week mijn nieuwe Gigaset ontvang, ik zal dan een review plaatsen over mijn bevindingen.

jbsrim 11-01-2011
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6523NLB

Vorige telefoon was ook al een Panasonic.Heeft het 8 jaar uitgehouden, desondanks dochterlief hem een behoorlijk aantal keren heeft laten vallen....Enig nadeel tot nu toe is dat de andere als iemand belt op andere handsets mee kunnen luisteren.Wellicht is dat nog te blokkeren, maar zover ben ik nog niet gekomen...

Maarten_40D 31-07-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6523NLB

Een heel fijne set DECT toestellen.
Op de site van Panasonic Nederland staat niet aangegeven dat dit ECO-DECTS zijn; dit zijn het dus wel volgens de verpakking!
Geluid is prima in orde, bereik ook (door twee verdiepingsvloeren van nieuwbouwwoning is geen probleem).